piatok 5. júna 2009

em slovník cudzích slov - bojkot

Keď váš šéf nevie rozoznať hranicu medzi pracovnou povinnosťou a bohapustým vykorisťovaním, treba mu s tým nezištne pomôcť. Dnes ráno mi zvoní mobil, že kde akože ráčim byť. No kde by som asi ráčil? Veď sa ešte o slovo nestihol prihlásiť ani len budík. No dobre, minimálne nie tak, aby som ho len vhodne nezakomponoval do neskončeného sna, ale aj tak. No a už sa mi tam chce zakomponovať aj šéf? Bez ranného očistca mechúra, očí a pľúc je moje vnímanie minimálne svojské a teda som ho nechal na displayi vyžrať missed call. Jj, drsoň som. Potom čítam mail a teda reku milý môj, tebe už musí z toľkého nedostatku ženskej spoločnosti asi naozaj chýbať zdravá strava. No a keďže som hrdý muž, rozhodol som sa takého správanie voči môjmu egu bojkotovať. Ako správny bojko som vzniknutý problém zle splnenej úlohy predošlého dňa vyriešil dnešným nenastúpením na pracovisko. Proste bojkot. Nech si nemyslí.   

1 komentár: